sobota, 22 marca 2014

Nominacja Liebster Award


 

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10/11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10/11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10/11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Dziękuję bardzo dziewczynom z  talkaboutpll.blogspot.com za nominację.  Powiem szczerze, że jestem miło zaskoczona z tej nominacji. Wiedziałam, że takie coś istnieje, ale nie spodziewałam się, że ktoś nominuje mojego bloga. No to bez przedłużania..
PYTANIA I MOJE ODPOWIEDZI. 
1.Ulubione książki.
Jednymi z ulubionych moich książek jest seria PLL, oprócz tego zaciekawiły mnie Igrzyska Śmierci (wszystkie części), Stowarzyszenie umarłych poetów, Hobbit, czy Dwanaście Prac Herkulesa.
2.Gdzie zazwyczaj się uczysz?
Zazwyczaj to uczę się w szkole.
 
3.Co Ci sprawia największą przyjemność?
Największą przyjemność sprawia mi śmiech z przyjaciółmi, ale również samotne przjeażdzki na rowerze, pływanie oraz pisanie bloga.

4.Jaki jest Twój styl ubierania?
Uwielbiam nosić leginsy, najlepiej czarne a do tego szeroka bluzka, lub t-shirt. Osobiście przepadam również za pikowanymi ubraniami.

5.Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Moja przygoda rozpoczęła się od tego, że zaczęłam czytać kilka blogów. Zaczęłam się zastanawiać nad tym, czy nie spróbować także. I właśnie dzięki temu założyłam bloga. Jak na razie jestem na początku tej przygody, więc nie jestem w pełni obeznana w tych sprawach.

6.Lubisz prowadzić bloga? Dlaczego?
Lubię, a wręcz uwielbiam. Dlaczego ? Dlatego, że mogę podzielić się swoimi pomysłami z innymi ludźmi. Pozwala mi to również na uzyskanie wielu opini na temat mojej twórczości.
7. Jaką pogodę najbardziej lubisz?
Typowo wiosenną. Kiedy słońce zaczyna dogrzewać.

8. Co Twoi znajomi/rodzina sądzą o Twoim blogu?
Właściwie z rodziny to mój brat wie o istnieniu bloga i że tak powiem ma na niego „wylane”. Co do znajomych uważają, ze to fajna sprawa.

9. Filmy vs książki ?
Książki, ponieważ pozwalają na własne wyobrażenie danych zdarzeń. W filmach właśnie tak nie jest. Jest w nich ograniczony czas, więc wiele wydarzeń nie zostaje dokładnie pokazanych.

10. Co lubisz w swoim blogu ?
Nad tym pytaniem musiałam się trochę głębiej zastanowić.  Myślę, że podoba mi się jego oryginalność. Na razie nie znalazłam bloga, który tak jak ja pisałby dokończenie Ravenswood. 
Teraz moje nominacje:

 Pytania:
1.       Jak spędzasz czas wolny ?
2.       Jakie miejsce na świecie chciałbyś/chciałabyś odwiedzić ?
3.       Jakie jest twoje ulubione zwierze ?
4.       Jaką masz opinię na temat swojego bloga ?
5.       Co mogłabyś/mógłbyś w sobie zmienić ?
6.       Ile masz lat ?
7.    Co chcesz robić za kilka lat ?
8.       Jaka jest twoja ulubiona część garderoby ?
9.       Który miesiąc jest najlepszy ?
10.   Jaki jest twój ulubiony przedmiot szkolny ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz